Has changed design

Har byt design ett tag för att se vilken design jag känner att min blogg passar till . Jag provar lite olika och sedan får vi se vilket jag väljer men då säger jag till fast denna design tycker jag om väldigt mycket men gillar den jag nyss har haft :)
Och nu ska jag nog gå och lägga mig för jag ska hinna DUSHA innan jag ska i väg och fira midsommar i morgon och vi ska åka hemifrån klockan 11:00 tror jag :)
Men så ni också vet att jag inte kommer blogga i morgon för att jag ska fira midsommar ute på landet :)
Vi hörs
 
PST...... kan någon snälla hjälpa mig med hur man fixar en header skicka om du vet till min mail [email protected]
 
Hej då och Glad Midsommar!!XD
 
 


Fin design och fin bild! :)

Svar: Tack vad snällt sagt :)
Maja

2013-06-21 // 15:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback